01/04

April april din dumma sill.. Nä, jag ska inte lura nån. Jag åker dit på det mesta så jag tänkte hålla mig lugn så kanske jag slipper bli lurad!

Jag orkade inte göra någonting igår. Jag stannade hemma och bakade och tänkte göra några fler sorter idag! Hoppas verkligen det är en hel frys på Tomtebo, då ska jag baka massor :) Och ett badkar. Det vore guld!

Lars fick köra skoter utan mig idag, jag ville sova och sov enda tills halv tolv. Haha, det har jag inte gjort sen jag bodde i Sävar. Men skönt var det! Och en sovmorgon till imorgon. Dessutom ledig helg nästa helg!

Nu ska jag strax fixa lite här hemma, pappa och Daniel kommer snart de ska hämta mamma när hon vart hos tanläkaren! Bäst att bädda och diska undan ;) Blir middag hos Micke ikväll, sen ska Lars på fest och jag ska på bio med mamma, pappa och lillebror. Det ska bli mysigt. Synd att Hanna inte är hemma, jag saknar henne så mycket! Så mycket, verkligen! Hon kommer dock hem v. 15 och jag längtar så! Tänk om du bodde här igen, gumman.

Längtar till lägenhetskikningen imorgon! Klockan 11.00 :) Hoppas det är precis vad vi söker. Men vi har ju mycket krav, konstiga krav, hehe. Fast å andra sidan är den riktigt riktigt billig i hyra så vi kanske kan tänka oss bo där iaf :) Bredbad ingår i summan 4711.. här betalar vi idag 5395 plus bredband ca 350:- /mån. Det är ju massa pengar att göra annat för :)

Ska ringa Hanna & Catrine idag om jag bara kommer ihåg..
Frida

Vilken dag får man påskägg? Vi har bestämt att vi båda ska ge varandra, och det ska vara helhjärtat och engagerat :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Dåligt med batterier på tel. ringer imorgon. Mår bra! Älskar dig, kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback