03/04

Ibland tänker jag att jag borde lämna er i fred någon dag, men å andra sidan älskar jag att lämna en rapport i bloggen varje dag så då vänder jag på det och tänker.. om ni inte tycker om att läsa det som skrevs skulle ni antagligen inte återkomma. Så jag fortsätter i samma stil!

Idag var en helt vanlig dag på jobbet. Dödligt trött klockan 4.48 på måndagsmorgon. Man känner sig överstressad för att hinna med allt och för att det inte ska se ut som man ligger på latsidan. Äntligen klar, "skulle du kunna stanna ett tag till?" Det är skönt att göra övertid och kunna ställa upp, men idag kände jag verkligen för att få åka hem. Vi har tvättid och det är inte alldeles enkelt att bara få en ny när som helst. Sitter nu här hemma och njuter av en timmes ledigt innan det är dax att gå ned till den där förbaskade tvättstugan. Jag hatar den! Tvättstugan är ett av kraven jag kollar på i en ny lägenhet.. och vips kom jag in på det ämnet igen.

Vi tackade nej till den lilla jättemysiga lägenheten! Det känns tråkigt, för jag hade nog verkligen trivts i den. Vi har nu två nya objekt. Etta kommer en bostadsrätt som vi ska på visning på inom kort, troligen i denna vecka. På andra plats kommer en hyresrätt via Stena fastigheter. Tja helst skulle jag ju se att vi fick bostadsrätten, men vi har än bara pratat över telefon med mäklaren så vi får väl se vart det landar.

I veckan är det en del inbokat! Jag älskar sånt. Ikväll ska vi på fika hos Mattias, han fyllde år igår. Torsdag ska vi på middag i Sävar, Lars lillebror fyller år. Lördag är det dop för lille Marcus och söndag planerar vi eventuellt att åka ned till Catrine & Marcus för att få se hur dom fått det där nere och självklart titta på deras underverk Wilma. Jag hoppas det passar för dem också!

Väntar på deklarationen nu, så man får veta hur mycket man får tillbaka i skatt! Det brukar alltid vara lika roligt :) Eftersom jag drar extra skatt varje månad brukar det alltid vara en rätt positiv siffra iaf. Sen väntar jag på en katalog från Ellos, har hört att de har fina bikinisar i år.. och jag väntar också på en beställning från H&M :) Två kjolar och ett linne för utlandet.

Exakt en månad idag. Den 4/5 åker vi till Stockholm!
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur hittade du henne? :D

2006-04-03 @ 14:53:14
Postat av: Hanna

Hoppsan, skrev till fel :)

2006-04-03 @ 14:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback