05/04

Häromdagen när jag var ensam hemma och ugglade vid datorn visa Hanna mig http://www.betapet.com/ Alfapet på internet. Nu kan jag inte släppa det! Det är verkligen bra tidsfördriv, riktig hjärngympa och roligt på samma gång :) Testa! Jag har fortfarande aldrig vunnit en enda match, men det är kul ändå. Utmana mig?

Imorgon ska vi se lägenheten, bostadsrätten alltså. Det ska bli spännande! Jag hoppas de andra paret backar ur och att vi får den relativt billigt ;) Det skulle vara guld!

Ännu en bebis föds till kompiskretsen år 2006. I oktober. Snacka om Babyboom! Ska få se lilla Wilma på söndag och troligtvis Oliver till veckan. Ska bli mysigt!

Nu ska jag duscha, prova kläderna som kommit från H&M och se OC! Jag har fått skatteåterbäringen och deklarerat så om jag har tur får jag tillbaka hela 4600:- innan midsommar. Underbart!

So long,
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur gick det med lägenheten?

2006-04-06 @ 22:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback