08/04

Igår följde jag med Albin, några kompisar till honom, Angelinn och Simon ut på dans. Min älskade sambo gav mig 200:- att ha roligt för. Jag började gråta, blev så glad :) Dansen var bra, men efter fikat tappade jag lite sting så jag och Simon gick hem och åt kräm och väntade på den drös människor som fått bogsera Lars bil halva kvällen. Nu står den.. ny bil? Jag klagar inte isf.

Det är dax för Marcus dop idag, det ska bli trevligt! Har lite klädångest, men det har man ju alltid. Jag ska nog hitta något. Jag vet inte hur fin man bör vara?! Ikväll är det kalas för Erik som fyller år. Det lät som det skulle bli lite bowling och sedan fika.

Lägenheten vi tittade på är jättefin! Har ju sett sådana förut och denna är inget undantag. Vi är i valet och kvalet om vi ska vara med på budgivningen. Jag hoppas det! Månadskostnaden blir rätt hög, men jag betalar hellre för att bo fint än mindre för att otrivas redan till en början. Vi ska väl fundera helgen ut, räkna och sånt sen får vi meddela till mäklaren på måndag! Affären ska eventuellt vara klar till påsk.

Imorgon åker vi söderut för att hälsa på Marcus & Catrine! Och tursamt nog gick bilen sönder så vi får köra golf! :) Ska bli kul att träffa dem och lillan och se hur de har det. Men också att få komma från stan över en dag. Se något annat en stund. På kvällen sedan kommer min kära syster hem! Jag längtar efter henne! :/ Synd att jag inte har en enda ledig dag när hon är hemma. Från måndag har jag elva dagar på rad igen.. fyra röda dock, så det blir väl rätt hyfsade pengar iaf.

26 dagar till utlandet! Hjälp, nu kommer snart resfebern :P
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback