10/04

Påskveckan och dess handel har dragit igång med allt vad det innebär! Jag ville bara gråta och gå hem i morse, men faktum är att det ordnade sig rätt fint till slut. Fyra timmar extra idag och fyra imorgon blir det. Det blir alldeles utmärkt till sommarkassan.

Hälsade på i Kramfors på söndagen. Oj, vilken fantastiskt söt dotter de fått! Liiten liiten, men massor med hår! Tycker det är så synd att de flyttat så långt bort :/ Tur att de kommer upp snart och i sommar också!

Hanna har kommit hem. Kärt återseende! Hon har fått nytt jobb i Stockholm. Jag som emellanåt hoppats att hon skulle komma hem .. Men jag ÄR glad för hennes skull. Det är klart!

Ida -Ha det så skönt i utlandet!
Linnea -Grattis till lappen.

En sväng Betapet nu när Lars duschar..
Frida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tackar så mycket :)
Snart kommer jag kanske upp med lill-golfen!
Glad Påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback