18/04

Sovmorgon idag! Väcktes av Maxi vid halv elva, men jag skulle lix upp så det gjorde ingenting. Börjar klockan 16 idag så om ungefär en timme går bussen. Hoppas jag slipper diverse lustiga typer denna resa, annars brukar jag aldrig slippa dem! Efter en bara fem timmars arbetsdag idag är det åter dax att titta på lägenhet ;) Det är sant *ler*

Morgonen har jag spenderat en hel del tid här. Lite betapet, lite allmänn surfning. Men jag har också gjort matlådor.. en supergod kycklinggryta, kanske på gränsen till hot.. men men ;) Nu börjar verkligen pengarna sina, sista veckan är alltid så. Jag måste komma på fötter med min ekonomi. Måste också sluta med godiset, är ju bara såå besatt. Känns som en bilring växer sig allt större runt magen :P Men vågen står fortfarande stilla iaf.

Nog med otroligt intressant fakta från idag ;)
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback