22/04

Det är inte alltid värt att jobba som en toka! Idag är jag hemma, morgondagens ledighet fick kroppen att börja känna efter. Idag är rösten nästan på väg (jag låter som en karl!) och jag har ont över mellangärdet, typiskt som magkatarr men jag vet inte om det är det. Jag åkte iaf hem idag och det känns inte bra. Men, jag vill verkligen vila bort sjukan innan vi åker till Cypern. Tänka sig om man skulle bli sjuk där, så onödigt. Idag är det 13 dagar kvar, mindre än två veckor!

Igår fick jag träffa Universitetsbrudarna, det var mysigt. Jag brukar tänka ibland att det är häftigt att vi står varandra så nära fast jag ändå bara gick mer er ett sådant kort tag. Hursomhelst, ni är så mycket värda!

Jag ska strax återgå till sängen nu, vila bort allt det sjuka. Undrar hur jag ska göra imorgon? Det handlar ju om så mycket pengar :/
Frida

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag sa ju det när du slutade, att jag aldrig skulle släppa dig.

KRYA PÅ DIG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback