23/04

Imorse när jag vaknade kände jag mig verkligen invalid. Hade ont i hela kroppen. Nacken, ryggen, kändes som benen inte ens bar mig. Nu är jag uppe, försöker verkligen hålla mig vaken idag! Igår blev det ju bara tre timmar vaken tid. Ska dock vara hemma imorgon med, hoppas att jag till tisdag känner mig med på noterna igen.

Det är bara sju arbetsdagar innan vi åker. 11 dagar tills vi åker till Stockholm och 12 tills planet lyfter oss! Jag förstår om det blir tjatigt! :P Men jag längtar ihjäl mig, speciellt efter det jag sett hur Ida såg ut efter en vecka på Gran Canaria.

Det blir inte direkt stora projekt när man är hemma. Kanske är det inte heller tänkt när man är sjuk! Idag har jag svettats som en gris och jag hoppas det beror på att febern sjunker.

Nu ska jag ta mig ett ytterligare game på betapet med Ida & Johanna, tur jag har dem som ger mig lite sällskap, om än över nätet bara.

Hanna, jag saknar dig! Hör ju ingenting av dig :/ Ses vi på Arlanda?
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback