24/04

Jag är så less, less, less, less.... less less less! :/ Suck. Jag trodde det skulle gå över på några dagar, men nejdå. Har feber igen. Jag ska vara hemma tisdag & onsdag också, men efter det måste jag ta mig tillbaka. Så om någon vänlig själ vill roa mig när jag inte sover? Bra!

Mamma har tänkt att jag ska klippa mig. Ser jag så hemsk ut? Well, tänkte fixa en tid i slutet av veckan. Sen måste jag hitta ett par sommarskor, en keps och köpa bikinin om den finns kvar. Växla pengar, köpa solkräm. Nu börjar det ju vara nära! :) Ska bli så skönt med en hel vecka med bara mig och Lars i fokus. Och nu har det löst sig med kissen också. Marie ska bo här den veckan, och det känns jättebra för oss! Då slipper kissen flytta och någon ser över hemmet åt oss dagligen. Plockar bort post, vattnar blommor, äter upp mat med korta datum å sånt :)

Nu har vi helt gett upp flyttandet! Så nu vet ni.. vi förblir stadsbor. Lars vill verkligen inte flytta en gång till och tja, jag kan inte direkt tvinga honom ;) Jag ska nog överleva, det är ju rätt "fränt" att bo i city som Lars säger.

Jag hade tänkt städa idag, men energin räcker verkligen inte dit. Jag har hängt den tvätt älsklingen tvättade innan han åkte, men det var nog det enda jag orkade med för idag. Hallå? Energi? Kom hit! Jag känner inte igen mig själv.

Hagamannen har erkänt och sitter bakom lås och bom! Tack. Kanske kan man inte för det direkt känna sig lättad, men skönt ändå.

Igårkväll, en motorcykelolycka med dödlig utgång. Typ första vårdagen. Skippa mc-kortet, snälla! Förra sommaren miste jag en bekant. Sedan dess kommer jag aldrig vara positiv till motorcyklar. Lite sidospår, men.

Ska pula i mig lite av all medicin jag har hemma nu!
Frida

Är ni färre och färre som läser här mån tro?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe, okej, för din skull! Jonas är och skriver kontrakt idag och köper en ny bil. :) En cab. Ah, vår! Någon som kört ihjäl sig? I Umeå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback