25/04

Löning! Åh, så underbart!

Tiden bara går och här hemma sitter jag och väntar på herr tillfriskning. Han verkar inte komma hit så idag har jag bestämt mig för att gå ut och leta efter honom. Apoteket kanske vet var han finns?

Det blir allt färre dagar till resan och jag som skulle fixa massa denna vecka. Nu finns inte tid att vänta längre. Idag tänkte jag hosta på en frisör. Jag blir galen av att gå av och an hemma, och ut i friska vårluften måste jag om än bara för en stund iaf.

Känns inte klockrent att fara ut när man är hemma från jobbet, men jag måste UT! Frisör och Apotek sen är jag åter. Imorgon är sista dagen för sjukdom, det är bestämt sedan länge!

På torsdag ska jag bränna lite pengar.
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback