26/04

Mer än halva april har gått, lillebror fyller 15 idag! Kan inte förstå att tiden ska gå så fort. Dom säger ju att tiden går fortare med åren, men inte trodde jag att jag var så gammal redan?

Jag har kanske fått världens värsta besked idag! Jag har både virus och streptokocker. Jag har fått pencilin men troligtvis kommer de inte göra så stor nytta vilket innebär att det är bara att vänta ut min sjuka. Doktorn (världens gulligaste karl!) trodde att jag kanske inte hinner återhämta mig innan avresa och detta innebär då att vi måste stanna hemma. Jag har inte gjort nått annat än gråtit sedan jag kom hem! Hur kan detta hända? Så här sjuk har jag inte vart på evigheter. Varför just nu? På fredag ska jag tillbaka för att få läkarintyg och skjukskrivning. Håll alla tummar att jag känner mig kry i helgen! Jag måste få åka.

Har fått Magnus nya skiva i brevlådan idag. Ska lyssna på den och spela lite Betapet, det är väl det enda jag kan roa mig med. Är så fantastiskt uttråkad av att vara hemma och inte vill någon umgås med en när man har streptokocker heller.. Fuck!

Frida

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men du kommer hinna bli frisk gumman! Om inte annat kommer solen och värmen där borta gör dig gott. Avboka inte resan! Krya på dig! Kramar

Postat av: Hanna

Tänker på dig!

2006-04-27 @ 14:12:42
URL: http://haannna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback