27/04

Jag har blivit dålig i magen av pencilinet, men det känns redan bättre i halsen! Hostan har gått över till slemhosta istället för rethosta. Jag känner mig på bättringsvägen men fortfarande väldigt vek och trött. Får se vad läkaren säger imorgon, hoppas få komma till samma som i onsdags.

Idag har jag försökt göra lite saker, men de resulterar fort i trötthet, jag har ingen direkt ork. Har iaf vikt bort tvätten och diskat så nu kanske min älskling blir glad när han kommer hem. Hoppas han kommer snart!

Blev lite besviken på Magnus skiva måste jag säga, den blir visserligen bättre och bättre efter några varv men de är konstigt att min Magnus helt bytt genré. För låtarna är verkligen inte som förr. Men, de är bra ändå. Det är ju Magnus och taget om honom släpper jag inte! :)

Ikväll ska Lars vara hemma och det ser jag fram emot, han har mest vart ute och flängt hela tiden jag vart hemma så jag har vart ytterst uttråkad. Imorgon hoppas jag att jag kan åka på middagen som är inplanerad. Jag tror jag är smittfri från imorgon, iaf från streptokockerna. Nåja, den som lever får se.. Får invänta läkarens besked hur jag ska göra med allt. Ibland hoppas jag på sjukskrivning medan ibland att han ska friskförklara mig snarast möjligt!

Well, datorn gör mig också trött..
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback