28/04

Åh, jag är helt lyrisk idag! Magnus kommer till stan. Idag! 17.15 i Kungspassagen. Skivsignering på nya skivan som tar form efter ett par varv. Jag har inte sett honom på såå länge. Vem ska följa mig? Jag måste dit. Men någon som förstår mig måste följa med!

Jag är helt klart på bättringsvägen och därför åkte jag inte på vårdcentralen idag. Jag har själv bestämt att jag börjar jobba från söndag. Ska bara ringa och meddela det på jobbet lite senare. Jag smittar inte från och med nu och äntligen får jag träffa lite folk! Malin och lille Marcus skulle komma förbi en sväng efter lunch. Och imorgon ska jag träffa hela min stora familj i Sävar. Det var senast i jul vi var allesammans. Synd att Hanna inte är med, min lilla Stockholmska med dyra kläder och numera en cab ;) Kommer ned snart så mitt blonda rufs får yra i vädret. Kanske i juni om jag bara har pengar och tid.

En vecka nu, och inte stannar jag hemma heller! Cypern here we come!
Frida

Kommentarer
Postat av: Hanna

:] Toka. Hörs efter helgen, har troligt ingen teckning där ute på Väddö. Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback