30/04

Sköna maj välkommen..
Äntligen slut på april, helt otroligt vad det månaden försvann fort! Nu är det maj och på fredag är det semester en vecka. Wiie! Helt otroligt skönt det känns. Sen är det bara två månader till sommarens ledighet, funderar just vad man skulle ta sig till då?

Jobbade första dagen idag, efter bara två timmar ville jag gå hem! Det känns verkligen när man legat i sängen en hel vecka. Ingen kondis, ingen styrka, ingenting..! Jag stannade kvar till stängning (20.00) och sen åkte vi vidare till Sävar för att titta på brasan. Jag tycker om traditioner! Men jag insåg att jag inte känner ens en femtedel av alla som verkar bo i Sävar nu, helt sjukt egentligen!

Åkte hem lite tidigare så jag hinner sova några timmar. Är stenhård med tillfiskningen. Vill verkligen vara helt kry innan helgen. Just nu har min aktt just upptäckt mina maränger. Hon tyckte tydligen också att de var goda? Jadu, hon är inte klok! Men allt kan hon ju inte äta.

Magnus var lika bra som alltid, men nog kändes det annorlunda och det gjorde mig lite ledsen. Men jag fick min autograf och några bilder och jag fick se honom. Det gjorde mig lycklig! Nu inväntar jag bara turnén.

Dax att avsluta här och inta ryggläget!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback