01/08

Var hos morfar igår kväll. Min kära lilla morfar. Han mår bara bra nu och trivs bra med att bo där han är! Sen följde mamma och pappa med hit på lite kaffe och fixade upp mina tavlor, (jag äger inte så mycket verktyg). Mamma är övertygad om att det är gallsten och det känns så förbannat tråkigt. Jag trodde inte man fick det före 60, men mamma har opererat, hennes bror, farmor.. så, ja varför skulle det inte drabba mig? Jag vägrar operera om det finns annan metod. Sätta fyra ärr på magen, noway! Min mage är det enda på kroppen jag tycker om. Ska försöka boka in tid för ultraljud att kolla hur mycket sten som finns, men jag drar mig verkligen för att få veta.

Eventuellt kan jag inte åka till Linnea heller :/ Jag törs helt enkelt inte åka om jag skulle få lika ont som i söndags. Det var verkligen inte roligt. Och ännu jobbigare att dessutom inte vara hemma och ha bussresan som ett måste på hemvägen. Jag vill ju verkligen åka! Nåja, får se vad som blir.. :(

Idag skulle jag umgås med Malin, men jag somnade om. Duktigt! Vi får försöka ta det snart ändå. Kanske torsdag eftermiddag. Ikväll är det fest med Ida & Annika. Tre blondiner i klänningar ska ut på Rex :) Tror det kan bli en riktig höjdare! Vi utgår härifrån så jag ska nog röja upp lite idag.

Augusti är här. Imorgon fyller mormor år! Grattis till Micke som fyllde igår. Imorgon blir det dans igen, Boogart spelar! Ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, jag glömde ju berätta för dig att jag sviker klänningarna ikväll :P Hittade ingen fin på stan idag, så det blir cityshorts istället. Tänkte att det ju funkar bättre än jeans iaf :P

See you soon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback