02/08

Håller på röja upp lite efter gårdagen! Det blev en mycket trevlig men rätt lugn tjejfest. Annat brukar det vara och jag hoppas på en sån när vi fått hem vår kära Johanna! Bara en vecka kvar nu ju :) Klarade mig fint igår, hade lite känningar i ryggen i natt men det var ytterst lite. Jag måste fixa läkartid, men jag VILL INTE! Skulle grillas ikväll, undrar om jag klarar det.. det var ju sist jag grillade allting bröt ut.

Dans ikväll och umgås med arbetskamraterna, jag är peppad! På fredag är det avdelningsfest :) Wiie! Och Rix FM-kalaset. Mormor fyller 83 idag också. Puss på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilket fint kort gumman! Du måste komma till mig i helgen, jag ska pyssla om dig! Om du har tur kan grabbarna också göra det... ;)
Puss

Postat av: Hanna

Guud vilken fin bild!!!

Pappa kan inte gå i borgen, pga. mamma....
...och att om dom går till en måste dom gå till alla, kul jag kommer få ruttna med nalle, jag orkar inte mer.

2006-08-03 @ 13:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback