05/08

Rapport från de dagar som saknas ;)

I onsdags var det dans i Baggböle till Boogart, det var en väldigt trevlig kväll men det var tjockt med folk! Vi blev ett helt gäng som åkte dit och det är alltid roligt. Efter det blev det movie i Brännland vilket slutade med att jag inte tordes gå isäng förrän solen gått upp. Usch, mitt hjärta pallar inte sånt där..

På torsdagen följde jag med Micke hem till Sidensjö för att fiska kräftor på natten. Det var läckert, har aldrig gjort det förut :) Det slutade med 45 minuters sömn på natten (plus en 1½ timmes vila på dagen), men 84 fina kräftor som vi kokade och bjöd på igår på avdelningsfesten! Och den festen sen. Vilket underbart gäng vi är! :) Så roligt att nästan alla kom trots att hälften har semester. Förfesten hos Jenny var skitbra och även RixFM-festivalen på kajen. Hade verkligen en fantastiskt trevlig kväll. Tycker så mycket om mina Maxi's ;)

Har sovit rätt länge idag. Just stigigt upp och klockan är 13.00 ;) Men, jag hade ju en del timmar att ta igen! Ska ut till Brån idag och umgås med min lille favoritgosse och kanske plocka lite hallon!

Jag vet inte riktigt hur veckan ser ut, förutom att det blir båtweekend med jobbarkompisarna nästa helg. Onsdag kommer Johanna hem och sen är det dans på kvällen och jag har en dans bokad :) De andra dagarna får ni gärna hjälpa mig att fylla!
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback