06/08

Jag har haft fullbokat varenda dag denna semester! Jag har verkligen njutit av att ta vara på alla minuter. Idag finns ingenting att göra och jag är sjukt uttråkad. Har tom börjat läsa en bok, det är inte ett friskhetstecken från min sida! Tvättar lite, kanske ska baka och försöker jobba upp min rank på Betapet, det är allt vad denna dagen går ut på. Förhoppningsvis kommer någon med ett bra förslag för kvällen..

Efter avdelningsfesten har jag blåmärken på låren, de gör rätt ont. Jag har Magnus glasögon, Marcus jacka och Mickes armband :P Där ser man.. Ser fram emot båtturen med arbetskamraterna nästa helg. Det är dock sista helgen på semestern och det känns inte riktigt lika lustigt! Nåväl, jag är faktiskt MYCKET nöjd med allt jag gjort på denna semester. Ska verkligen ta vara på sista veckan också.

Saknar dig Hanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback