10/08

Här kommer en liten uppdatering. Håller nu på röja upp här, kasta sopor, diska bort och packa lite. Marie kommer troligtvis inte följa med så då åker jag ned idag för att slippa buss imorgon. Det känns ju bara onödigt. Hursomhelst är det skittrist att hon inte ska med. Men jag tror det kan bli huuur bra som helst ändå! :) Sol, bad och lite mer fest!

På begäran av flickorna mina kommer här min veckoplanering.
Mån 06-14, sen tandläkaren
Tis 16-21
Ons 06-17, dans i Baggböle
Tor Ledig och ingenting planerat ;)
Fre 06-15
Lör- Sön Ledig

Nu ska jag fortsätta lyssna på Jöback och fixa klart innan kl 14! Tusen tack till dig Lars som tar hand om kisse nu när jag åker ut och ränner!

- - -

Klockan är snart ett, jag är egentligen jättetrött men har precis satt i mig en nattmacka och måste vänta tills magen smält den så jag vet att jag inte får ont i natt. Har känt vissa tendenser och jag vill verkligen slippa! Ikväll har vi dansat till Expanders.. ja, egentligen skulle Highlights spela men tja, kvällen blev väl rätt lyckad ändå. Jag fick min inbokade dans också :)

Antingen blir det imorgon eller fredag som vi åker neröver och iväg med båten! Bara Marie kan lösa detta med jobbet. Vill ju verkligen ha med henne! Vi som sett fram emot denna turen så länge.. måste bara bli fint väder i helgen också. För övrigt så.. imorgon borde jag verkligen städa här hemma, hämta min cykel på sjukhuset och mysa lite med kissen.

Läggdax, oh ja!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag kommer nog hem nästa vecka, inte riktigt klart än men då får du inte planera nåååt. ;)

2006-08-10 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback