13/08

Sista dagen på semestern. Fy ***! Tänk om man fick vara ledig lite till. Vissa är less på värmen, men inte jag! Jag har redan ångest för hösten och vinterkylan. Jag älskar verkligen sommaren och allt som hör den till.

Hanna kommer i veckan! Det betyder allt. På torsdag blir det syskondag.

Hemma efter båtturen. Allting gungar! Jag klarade mig från åksjuka och allt men nu, väl på land är det sju resor värre än på båten. Turen blev jättelyckad såklart.. :) Vi hann med flera ställen på Höga kusten och det var verkligen vackert. Trysunda, Ulvön, Skeppsmaln och Mjältön. Det finns så oerhört mycket saker att berätta.. bla om de superlyckade festerna! Jag badade också en timme inatt bara för att ha gjort det. Dessutom är vi lagom solbrända, huden verkligen stramar. Ska berätta mer för er sen, nu ska jag ta tag i hemmet och förbereda för morgondagen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback