14/08

Har jobbat första dagen idag. Det började ju inte särskillt bra imorse. Jag vaknade 05.38! Efter en rad inte så fina ord och en turbocykling stämplade jag in 06.00. Min telefon måste lagas, den går inte lita på längre. Sen tappade jag ut massa kräftstjärtar i spad och det är ju en mardröm att städa upp. Klockan 10 ungefär var jag färdig att gå hem, då saknade jag min förgångna underbara semester.. På några dagar är man säkert tillbaka i rutinerna igen. Är faktiskt chockad att alla plu satt så inrpintade som de gjorde så det går nog rätt fort innan allt är "som vanligt" igen..

Är ganska precis hemkommen från tandläkaren. Allt gick faktiskt rätt bra! Hon fick tom sticka mig två gånger och det är framsteg. Lagade ett "början till hål" för 720:- Har två sådana kvar också så jag får väl mig en saftig räkning i början av september. Tänk att det måste vara såå dyrt, jag har nog med utgifter efter flytten ändå. Halva ansiktet känns bedövat, det måste se helt sjukt kul ut som jag sitter och grimaserar.. hon sa att det skulle släppa fortare då. Jag är faktiskt hungrig.

Idag fick jag höra på jobbet att mina byxor såg stora ut och att det syntes att jag tappat kilon. Jag är nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag förstår att det känns tungt att vara tillbaka på jobbet. Aldrig kul när ledigheter tar slut :/

Hoppas vi umgås snart, i miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback