16/08

Egentligen hade jag ett mördarpass idag, skulle gått 6-17 men av diverse anledningar fick jag gå hem tidigare. Det fanns inte så mycket jobb kvar och dessutom visade det sig att min värk i höger skuldra troligen också beror på gallan. Suck! Tycker själv det låter helt galet, men men.. mamma vet ju sånt där. Funderar bestämt på sätta i mig massa fet mat, eller ett gäng äpplen ikväll så jag får åka in och kolla upp detta. Är så tråkigt att inte kunna äta vadsomhelst och sen gå och ha ont. Idag åt jag ju bara torsk till lunch, det är väl inte så farligt? Ska fixa middag nu, Hanna kommer över på leverbiff klockan 17 :) Vår favorit! Hihi. Sen ikväll kommer Micke förbi så ska vi se Heartbreak hotel.. fick den på posten idag! :) Finns ingen skönare film tror jag.

Imorgon är jag ledig och efter en sovmorgon (jag behöver sömn!) så bär det ut mot syskonen. Det ska bli mysigt. Åker nog ut till min favoritgosse i helgen och umgås lite med dem lördag tom söndag, tror jag.

Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback