17/08

Imorgon fyller min syster Maria år, och jag skulle egentligen också har gjort det. Men jag var snabb ut i världen! Marias mage växer så det knakar och snart har vi ännu en plutt i familjen. Känns så mysigt! Har haft en syskondag idag och det har vart jätteroligt. Finns ingenting jag är lyckligare över i livet än mina syskon. Mammem och pappen också iofs.

Just nu håller jag på prova kläder jag fick från HM idag, nästan allt passade, men jag ska skicka tillbaka en tröja! Det är så kul att beställa! :) Ikväll blir det lugnt.. börjar ju 6 imorgon igen och sen på kvällen planeras för eventuell fest :) Lördag tom söndag ska jag vara i Brån, måla hus och passa David.

Saker bara händer, det var inte riktigt såhär jag hade planerat.. men man lever ju bara en gång. Det är bara att gilla-la-la-lala läget! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback