20/08

Finns inte ord att beskriva hur fel vissa saker blev i fredags. Festen var otroligt lyckad delvis, men jag mår också skitdåligt över en del saker som hände. Faktum är att jag inte själv har så stor koll. Här är en ursäkt till de som behöver den. Är otroligt glad att veta att de felsta finns där. Jag behöver er, mer än väl och älskar er enormt mycket.

I helgen har jag annars tillbringat min tid i Brån med David. Han har varit lite grinig och haft feber och det är svårt att vara barnvakt när det bara är mamma som gäller. Men det har ändå gått rätt bra, jag fick sova lite lite inatt, men tog igen mig på soffan i eftermiddag. Har en del energi att ta igen efter festen också, jag har ärligt mått dåligt ända tills idag och det vill jag inte uppleva igen. Fy fasen, jag ångrar som sagt en del. Samtidigt är jag glad att jag fick ut alla känslor som legat på lager inombords. Well, nu har jag sagt det.

Imorgon är det bara 6-12 som gäller, det ska bli otroligt skönt! Sen ska jag tömma förrådet i stan med Lars. I övrigt är nog ingenting planerat.
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback