21/08

Denna veckas planering. Har faktiskt inte så mycket inplanerat! :)
Mån Se nedan.
Tis 16-21
Ons 06-16, Blender i Baggböle :)
Tor 06-15
Fre Ledig. Umgås med Johanna
Lör 06-16
Sön 14-22

Ska bjuda Lars på middag idag, lax och pasta.. vår favorit ;) Sen ska han följa mig och köpa en bokhylla så jag får upp alla pärmar, skivor, filmer osv. Har tänkt att vi ska röja ur förrådet i stan idag, det känns bra att få det bortgjort! Måste försöka ta tag i de sista lådorna, men får jag bara bokhyllan så blir det ju enklare för nu har jag ingenstans att ställa sakerna. Saknar fortfarande ett soffbord, men efter det börjar det nog vara rätt så färdigt iaf!

Har fixat nu så jag för det första ringer gratis till alla Telia och Halebop-abbonenter och dessutom skickar jag obegränsat med sms för 99:-/mån. Det är ju helt perfekt när man inte har hemtelefon :)

Hur blir jag kvitt katthåret i sängkläderna? Det försvinner ju inte ens i tvätten! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback