24/08

Jag har tänkt på en sak. Att det vore kul att veta vilka som läser min blogg?! Kan ni inte bara lämna ett "hej" under detta meddelandet? Om du inte vill säga vem du är så skriv anonym :) Skulle bara vara intressant!

Dansen igår var så bra! Vilket avslut på Baggböle-kvällarna! Allt var bra :) Sällskapet, Blender, folket.. Fick en dans med hunken och dessutom en kram av Lasse. Lyckan var total när jag återvände hem. Haha! :) Funderar nu antingen på Gräsmyr fredag eller Hanssons på lördag. Någon som är sugen?

Skulle vart ledig imorgon men jag kände att jag lika gärna kunde dra in några extra kronor och när jag själv fick bestämma arbetstid och allt så sa jag att jag kunde komma! Blir typ 10-15 skulle jag tro. Då får jag både sovmorgon och lite tid att ta igen mig innan kvällen om det nu skulle råka bli så att det blir dans även imorgon ;) Kan dock bli tungt eftersom dansen är till 02 och sen har man typ fem mil hem efter det.. och börjar 06 på lördagmorgon. Men vad gör man inte? :)

Ida kommer hem imorgon! Och lönen kommer äntligen! Oh yes.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag läser!

2006-08-24 @ 16:03:18
Postat av: Jennie

Jag läser din blogg varje dag. =P

Postat av: Anonym

hej

2006-08-24 @ 18:52:29
Postat av: Linnea

Jag läser alltid! Det är höjdpunkten på dagen, så jag har lite koll på dig ;)Puss

2006-08-24 @ 18:58:47
URL: http://linneaosd.blogg.se
Postat av: Linda-Marie

Jag läser varje dag. Kikar in flera gånger om dagen för att titta efter uppdateringar ;) hihi

2006-08-25 @ 08:34:21
URL: http://storasyster.tegman.net
Postat av: Tessan

Jag har just börjat läsa.. hade inte din adress innan, men nu har jag lagt upp dig på min bevakningslista.

2006-09-03 @ 20:29:57
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback