27/08

Jag har fixat för Maran! Kommer åka dit på fredagen :) Dans mellan 19-03, Oh my! :P Kanske kommer man vara lite trött i benen efter det ;) Men nu är det ju två veckors vila, så jag kommer nog vara bra taggad då! Tror dock inte att det blir att åka på lördagen också.

Sitter på jobbet nu och väntar på att sista timmarna ska gå, om två timmar får jag äntligen bege mig hemåt! Måste dock cykla, är faktiskt bra less på det. Man skulle helt klart haft sig en bil! :)

Jag ringer dig Linnea när jag kommer hem!



Oj vilken helg! :) Sitter här med andan i halsen och ska snart åka iväg på jobbet. Dansen i fredags blev mycket lyckad trots att jag till en början inte gillade något av banden. Vi gav oss hem lite tidigare, men ändå blev det bara tre timmars sömn innan jobbet igår. Hade sedan fyrtiofem minuter på mig att göra mig klar innan resan mot Sollefteå/Långsele började.. Dansen där blev också jättebra. Sex timmar.. sista timmen var man väl sådär lagom sliten! :P Jag fick mina danser jag hade planerat för och Lasse var bra på scenen som vanligt :) Nu hoppas jag få åka på Maran iaf en dag, så jag får avsluta sommaren där och sen blir det väl att lägga skorna på hyllan och ta tag i buggen under vintern istället.

Ikväll ska jag sova! Och på tisdagmorgon. Jag har ett antal timmar att ta igen känner jag. Håll er hemma idag så jag får en lugn kväll på jobbet också :) Ska klä på mig och så, pappa kommer snart. Får snålskjuts med honom! Det är perfekt. Hemma igen typ 22.30! :/

Kommentarer
Postat av: Linnea

Är det klänningen det är du har på dig på bilden? Jag missade ditt samtal igår, men vi kanske kan höras idag? Vi måste ju skvallra en massa! Puss

Postat av: Micke

En liten rättelse.. Maran är mellan 1900-03 inte 23 ;D

2006-08-27 @ 20:15:53
Postat av: Tessan

Hallå!! Varför ska du lägga dansskorna på hyllan i vinter????? Du kan ju inte lägga av bara för att logdanserna är slut.....

2006-09-03 @ 20:29:00
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback