28/08

Sitter här och smäller i mig massa godis! Usch vad dåligt samvete man får. Har hamnat i träsket igen.. det som gick så bra några veckor :/ Suck. Jag var så nöjd med mina rasade kilon under sommaren, men sen man började jobba äter man ju sjukligt mycket. Man är ju alltid hungrig! Nåväl, det är väl inte hela världen. Handlade iaf i eftermiddag med Micke och Marie, det var väldigt bra att få kylskåpet påfyllt. Idag fick jag mig mina kroppkakor till middag. Jag hade verkligen längtat efter det ;)

När man vet vad man vill så känner man det. Och jag är helt övertygad om vad jag vill :) Jag vet precis! (Tror jag, hehe!) Sen hur jag ska lösa alla om och men, det visar sig väl i framtiden. Älskar att leva livet såhär. Bara ta dagen som den kommer och göra precis bara vad JAG själv vill.

Imorgon har jag sovmorgon! Så otroligt skönt. Jag lovar jag skulle kunna somna nu och sova till 12 imorgon, men det känns inte heller riktigt bra. Ska nog surra lite på datorn, spela något pet till och efter det kanske..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad skönt gumman att du vet vad du vill, nu kan du bara njuta av det härliga liv som du har. Vi sitter på Arlanda nu, riktigt mysigt. Jag är jättenervös inför flygresan. Men det kommer säkert gå bra. Ta hand om dig här hemma i Sverige! Puss&Kram!

Postat av: Hanna

Snart ska vi ses :=)

2006-08-29 @ 10:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback