29/08

Om det är någonting jag har, så är det god sömn! Jag lade mig strax efter 22 igår och sov som en klubbad fram till elva.. och nog hade jag kunnat fortsätta sova om det inte vart så att jag bestämt mig för att städa lägenheten! Nu känns det lite roligare att komma hem idag :) Men hemmet är ju fortfarande inte klart, och jag iiiids inte ta tag i saker och ting. Det får komma med tiden. Det är ju fullt beboeligt, faktiskt. Skulle behöva en trissvinst eller någonting för att ha råd att fixa allt!

Jobbar kväll idag igen, 14-21. Tycker det är snålt med 45 minuters rast på en så pass lång dag. Men det kanske bara är jag som tycker det. Hursomhelst är det inte så länge kvar nu och det känns skönt. Jobbar min nionde dag idag, tioende imorgon och sen är jag äntligen ledig på torsdag! Då ska jag äntligen få umgås med min prinsessa, Ida. Sen på eftermiddagen åker jag nog till Brån. Fredag är det inventering, vilket innebär att jag börjar jobba klockan fem på morgonen. Fest på kvällen sen, undrar just hur det ska gå! :P Lördag har jag inte planerat ännu och söndag tänker jag ge mig ut till Örsbäck. Alva har ju namnsdag :) Sen tänkte jag få mig en del detaljer som jag bara kan få därifrån.. ;)

Nä, nu är rasten slut! Hemma vid 21.20 typ.. KRAM!

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Tänk på mig när du har 45 minuters rast.
när jag jobbar
06.30-15.00 har jag 15 minuters rast,
14.45-23.00 har jag ingen rast, men måltidspaus (innebär att jag får äta och gå tillbaka direkt igen)
22.30-06.45 ingen rast, och ingen måltidspaus.

Avundsjuk? :) Hihi.

2006-08-30 @ 01:27:56
Postat av: Ida

Vi rings idag darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback