30/08

Jag måste bara berätta hur kul buggen var :) Jag & Marie var verkligen(!) sämst i början, men det tog sig allt efter kvällen gick och jag tror det kommer bli riktigt roligt när det väl sitter! Längtar nu efter nästa kurs så man får öva mer. Och tills man vågar sig till samkvämen. Jag fattar inte varför jag inte börjat tidigare faktiskt. Nu längtar jag ännu mer, men jag ska sluta tjata om det ;) Shake och Matfors på lördag, sa Örjan?! Hm, ja kanske.. Vi får se, säger jag. Jag har nog blitt galen.

Ledig imorgon. Blir en hemmadag! Ska bli otroligt skönt faktiskt! Jag behöver vara hemma en dag i veckan iaf. Men nu ska jag nog sova! Såg att de söktes kvinnor till Volvo, undrar just om det är nått för mig?

- -

Att blogga är beroendeframkallande.

Vet inte riktigt hur morgondagen ser ut! Ida får nyckeln till sitt nya boende och jag hade glömt att jag ska plågas hos tandläkaren imorgon igen så det blir inget Brån heller. Men jag kan behöva en riktigt lugn dag här hemma också. Det var faktiskt evigheter sedan jag kände lugnet. Och kisse kan nog behöva en hel dag med sällskap också! Så det lider egentligen ingen nöd på mig.. Har ju en del att ta tag i här hemma, fortfarande.

Ikväll börjar buggen och jag är faktiskt nervös. Inte för att jag ska missa takten direkt, mest för att man ska vara sämst i gruppen. Det vore jättetråkigt att vara den som inte fattar. Men, det är bara att gå dit och få domen. Jag ser ändå fram emot att lära mig.. men jag kommer nog inte våga testa buggen ute förrän denna kursen är klar. Hur mycket än alla tjatar! Jag längtar som gatan till fredag nästa vecka och maran! Det har liksom blivit ett beroende, hehe! Undrar just hur man ska överleva vintern? ;)

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vad kul med buggen... jag har ju också precis börjat bugga.. började i måndags...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback