31/08

Så var det sista augusti, och man kan väl nästan säga att det är höst när september tågar in? Inte för att jag vill det! Sommaren skulle vara typ tre månader längre, tycker jag.

Idag har jag haft en jätteskön dag. Jag sov först lagom(!) länge ;) Sen diskade jag, städade undan och tog hand om kissen. Åkte sedan buss ned till tandläkaren. Jag är trygg hos henne, hon är bra. Mycket bra, faktiskt. Men vi snackar bedövad!! Fortfarande. Halva käften.. och tungan också. Fick för mig att laga riktig mat idag, första gången på veckor.. men tur då, inte hade jag nån smak inte :/ Jaja, goda matlådor till sen iaf.

Oj oj, OJ! Helt utan min ansträngning lyckas ryktet komma fram ändå. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till :P Får nog snöra iväg ett sms! Det här blev ju lite tokigt minsann.

Snart helg! Ska bli skönt. Jag börjar fem imorgon (pga inventering). Vet inte riktigt hur jag ska ta mig upp, men jag har beställt väckning av pappen! Han ska ju också upp så. Sen är det fest i Brännland, ska bli riktigt trevligt :) Jag hoppas på utgång sen, har inte vart ute på krogen sedan i våras.. så det är väl på tiden!

Nu ska jag ringa några samtal. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback