01/12

Välkommen till december! Julmånaden är här. Det kan man tyvärr inte tro när man tittar ut för det finns inte en snöfläck kvar! Det liknar snarare april. En himla massa grus och regnigt och ruskigt. Hoppas vi får tillbaka lite snö så det blir lite stämning igen! Det är ju advent.

Min bror har sovit här inatt. Min lilla bror, som blivit stor! Han är ju snart vuxen! Det var mysigt att få spendera lite tid ensam med honom. Idag har jag vart med Alva medan Maria & Jonas handlade julklappar. Det var mysigt. Vi har spelat Bolibompa på datorn, sett lite film och bakat :) När de sedan kom tillbaka åt vi hamburgare och fikade av vårt bakverk. Jag har gått runt med Noel på armen och vart hur nöjd som helst. Tänk att det funkar! Nu ska jag iväg och träffa lite Sävarfolk! Det ska bli jättetrevligt, det var ju inte igår direkt. Ska bli mysigt att få se lille Emanuel också. Det är ju skämmigt att jag inte träffat honom än!

Verkar inte bättre än att jag får jobba hela helgen. Jag som har så ont i axlar och rygg efter denna vecka :/ Kom in och handla och surra en stund. Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill träffa dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback