03/12

Veckan är över! Jag har fyllt på annonslaxen för sista gången! Äntligen! Det har vart en tung vecka, mycket jobb och mycket lyftande (drygt fem ton). Och även nätterna har vart jobbiga i slutet av veckan. Min rygg har gjort så ont!Igår orkade jag ingenting efter jobbet, bäddade ned mig i tvsoffan med lite Riesen och där somnade jag innan ens klockan blivit 20.. Men det var skönt! Nästa helg ska jag vara mer vaken ;)

På fredag ska jag & Micke testa att dansa på Äpplet till Highlights! Sist gav jag ju det inte direkt ett ärligt försök så det ska bli kul :) Ikväll funderar jag lite lätt på samkvämen. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra! Min rygg skulle nog behöva vila, men jag behöver träna lite! Iofs kunde jag ta det nästa helg också..

1 advent idag. Snart är det jul, och jag ser fram emot julafon & juldagen! De dagarna ska jag bara ägna till föräldrar, syskon, syskonbarn och släkt :) Och tack vare internethandeln är snart alla julklappar klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback