04/12

Hade planerat att ta en stärkande promenad efter jobbet idag eftersom jag slutade tidigt och fick skjuts imorse. Men när jag slutade strax efter 12 så stog det spön i backen! Jag valde då att strosa runt på Strömpilen tills nästa buss mot Ålidhem skulle gå. Därifrån gick jag sedan och då hade som tur var regnet upphört! Imorgon börjar jag tidigt istället eftersom jag ska delta på en utbildning under förmiddagen. Det känns perfekt eftersom jag slipper cykla hem i mörkret och dessutom kan jag åka på Johannas julkonsert med Ida & Annika imorgonkväll. Ska bli mysigt :)

Det blir inget bröllop för mig i helgen. Lite trist kanske, men det känns ändå bra. Är jättetaggad på att dansa på fredag och på samkvämen på söndagen! :) Helgen därefter blir nog en riktig danshelg om jag bara får ledigt från jobbet! L-E kommer ned och tillsammans med Örjan & Therese ska vi dansa till Swänzons & Shake nonstop på Ersboda på fredagen. Och får jag ledigt så rullar vi vidare till Östersund och dansar där till Jannez på lördagen också! Då ska jag se till att träffa Linnea också (min vän i alla väder. Du betyder så mycket!).

Nu ska jag laga middag och sen baka lite chokladbollar :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du betyder jättemycket för mig med! Vore verkligen roligt om du kom ner till mig den helgen! Var ju alldeles för längessen vi träffades, har nog aldrig gått såhär länge!
Mumsigt med chokladbollar, kan du inte komma hit till mitt jobb med några :) PussPuss!

2006-12-04 @ 20:46:57
Postat av: Ida

Jag längtar verkligen till ikväll! Saknar dig dömycket!

Postat av: Lars-Erik

Jag tror minsann att Frida är på planeringshumör, lycka till med att få ledigt nästa helg!

Hur gick det förresten, blev det några chokladbollar??

2006-12-05 @ 11:42:07
URL: http://www.lejondans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback