05/12

Fastnade framför datorn inatt, lade inte huvudet på kudden förrän 02.20! Har trots det vart hyfsat pigg idag, förutom en stund på utbildningen under eftermiddagen. Det har verkligen vart rabalder på jobbet idag! Kanske såg en del av er Västerbottensnytt igår, och det kommer fortsättning på det ikväll och eventuellt även imorgon. Ni kan ju bara själv tänka er hur stämningen och snacket går! Själv tycker jag inte så mycket, mest att det är otroligt onödigt att dra in media på det här sättet. Efter utbildningen har jag & Jenny försökt ta tag i alla jul och nyårsordrar.. det är mycket tänk bakom så det är verkligen skönt att dagen är över!

Ikväll ska jag gå på Johannas julkonsert med Ida & Annika! Jag tror det blir jättetrevligt, mysigt och avkopplande. Hoppas att det ska väcka lite julkänslor i mig. Det är verkligen på tiden. Det är ju bara 19 dagar till julafton! Snart är iaf alla julklappar klara! Ska påbörja inslagningen ikväll hade jag tänkt :)

Helt otroligt smidigt löste det sig med ledigheten om två veckor. Helt ledig både lördag och söndag! :) Så nu har jag två lediga helger i rad. Jag kan inte minnas när jag sist hade det så lyxigt!

Köar förresten på en ny lägenhet! Än är jag sexa i rangordningen, men jag hoppas de före mig tackar nej.. Till helgen får jag veta om jag får den eller inte! Det är en tvåa här på Tomtebo på 53 kvm.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad har hänt på Maxi?

2006-12-05 @ 20:24:54
Postat av: Danstanten

För oss som inte har Västerbottensnytt kanske du bör upplysa om vad som har hänt... vi kan ju bara se på Mittnytt här nere i södern *skrattar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback