06/12

Gårdagen och idag har vart intensiva och jobbiga dagar! Nu ser jag fram emot imorgon eftersom jag är ledig och fredag eftersom jag blivit utbjuden på julbord utav en leverantör. Dessutom är det dans på kvällen! Sen har jag också ledig helg i helgen vilket känns enormt härligt :)

Jag tänkte inte på igår att inte alla kan se Västerbottensnytt. Men om man går in på svt.se och vidare till Regionala nyheter kan man kika på delar av repotagen där! "Följetången" fortsätter ikväll och imorgon också. Jag känner fortfarande som igår, det här är SÅ onödigt. (Ja, jag är lite irriterad!) Självklart är det så att det inte bildas rök utan eld men folk tror på allt som sägs och media kan vinkla saker precis hur de vill. Det är dessutom ruskigt dålig journalistik! Det är jobbigt och svårt att veta vad man ska säga till kunder och till alla er. Jag delar vissa åsikter med de som uttalat sig, men vissa saker har media verkligen förvrängt till det yttersta! Tänker inte skriva mer om det nu ;) Jag förklarar gärna om det är någon av er som undrar mera.

Ikväll ska jag jobba på min rank på Betapet, tvätta, diska, välja kläder för dansen, slå in julklappar, ringa på lägenheten och se på OC! :) Är bara hemma, så hör av dig om du har lust att surra eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback