07/12

Det blev verkligen en heldag med min mor. Vi började med Ersboda och fikade sedan på Café Victoria. Efter det bar det av ned på stan och det var bara att hänga efter.. Vi hann nog tre gånger så många butiker som jag hade gjort om jag hade gått själv! Hon hittade lite kläder till sin julfest och jag hittade en fin väska som står inslagen. Får inte använda den före julafton :P Jag vill ju använda den nu! Köpte en tröja till imorgon (som jag ska lämna tillbaka) och även en fin basker och en ny matchande halsduk. Efter ännu en tur på Ersboda-butikerna åkte vi för att titta på lägenheten! Den hade många plus, men kändes inte klockren. Jag orkar inte flytta om det inte känns riktigt bra, så jag har valt att tacka nej! Lägenheten låg i grannhuset till Älvans pizzeria, så vi kunde naturligtvis inte hålla oss därifrån. På väg från pizzerian sen pratade vi i telefon och insåg till slut att vi inte hade en aning om vart vi var och åt vilket håll vi skulle.. Skrattade åt det hela men hann även bli lite oense om hur vi skulle gå. Men jag fick till slut bestämma och vi hittade hem igen innan pizzorna kallnat! :) Ikväll ska jag bara mysa här hemma! Vi kanske hörs på msn?

- -

Idag ska jag umgås med mamma. Pappa är ledig första dagen på nästan en månad så hon är sen hit, och det var kanske inte oväntat. Ser hursomhelst fram emot en dag med henne! Vi ska börja åka på butikerna på Ersboda, sen ska vi ned på stan och kika på julklappar. Både åt andra och sen ska jag få önska mig också :) Jag önskar mig egentligen inte särskilt mycket, men jag tvivlar inte på att jag hittar saker jag vill ha ;) Ikväll sen ska jag kika på lägenheten! Jag hoppas verkligen att den är fin. Det var ingen ännu som ens hört av sig eller tittat på den, så jag håller tummarna att jag får den om jag vill ha den! Vore inte dumt att ha en tvåa. Så man slipper ha allt i samma rum. Och dessutom har den badkar :) Tror dock jag åker på en dubbelhyra i vår, men förhoppningsvis vill någon ha denna lägenheten tidigare isf. Men det är ett senare problem!

Ska ta och göra mig klar nu. Jag återkommer med en rapport ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejdu! Hoppas att du hittade dig några klappar&att det fixar sig med lägenheten!! Hur går det med betapet rankingen då? törs du ställa upp på en match?

2006-12-07 @ 13:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback