08/12

Har precis vaknat efter några timmars sömn. Jag hade en del att ta igen eftersom det blev knappt två timmar innan jobbet! :P Vaknar och är fortfarande sprängmätt efter julbordet vi åt idag. Vi frossade i två timmar! Tror aldrig jag ätit så mycket.. det blir knappast någon middag idag. Och jag undrar hur jag ska kunna röra mig smidigt ikväll. Men det ordnar sig säkert ;) Ska påbörja omvanlingen från sliten fiskhandlare till en något fräschare dansloppa nu! :) Det är ett visst projekt, så jag lämnar er nu ;) Trevlig helg!

The Cure -Friday I'm in love

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg att du hade ringt sötnos. Jag hade telefonen på ljudlös när jag kikade på film. :)
Hoppas du har kul på dansen ikväll! :)
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback