09/12

Kallt, varmt.. kallt, varmt. Snö, regn.. Blir det aldrig vinter? Nu är det faktiskt dax att få ett snötäcke, så att julkänslorna kommer fram. Det skulle lika gärna kunnat vara september om man tittar ut! Jag vill verkligen ha en vit jul, annars kan man ju lika gärna åka utomlands till riktig värme och grönska. Jag skulle göra vad som helst för en vecka i solen nu! Sola, bada, äta gott, umgås..

Min lillasysters arbetsplats blev igår beväpnat rånad av tre män. Tack och lov att hon hunnit gå hem! Jag är oändligt rädd om mina syskon. (Männen kom inte undan, utan togs av polisen redan igår).

Dansen igår var en höjdare! Jag gick in med positiv inställning, men med vetskapen om att det antagligen skulle vara lite stökigt och viss brist på danskunskap. Jag fick inte en dålig dans! Visst var det lite trångt och gruffigt emellanåt, men i stort var det ingenting som gjorde mig något. Kände massor med folk, men hann inte ens dansa med alla jag bokat upp! Det kändes i Highlights 13-minuters medley att jag inte dansat på ett tag. Men jag höll ut och buggade rakt igenom. Dansade faktiskt alla danser utom en. Men när det var dax för andra pausen och jag satte mig ned fick jag riktigt olustig puls. Hade tänkt fortsätta kvällen ut, men kände att kroppen troligen behövde hem och sova. Vi åkte därför hem strax före 01, men med ett leende på läpparna och med mycket bra betyg på kvällen! Ser nu fram emot nonstopen på Ersboda nästa helg.

Väcktes av telefonen strax före 11. Jonas, Alva & mamma har vart hit en stund, men de har redan hunnit åka igen. Idag ska jag bara njuta av att vara ledig. Laga lite mat och ut och gå i det fantastiskta vädret. Sen får vi se vad jag tar mig för ikväll! Någonting blir det alltid. Imorgon hoppas jag åka på samkvämen om jag bara får sällskap och lyckas ta mig dit och hem! Dax för lite frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback