10/12

Igår var jag jättetrött och slö. På dagen var mitt största projekt en promenad. På kvällen satte jag mig i tvsoffan och fick sedan besök av Mattias & Lars. Vi delade på lite vin, såg en film och surrade. Det var otroligt skönt att få en stillsam hemmakväll! Kom isäng rätt tidigt och även om jag drömde rörigt och mycket så sov jag gott tills Micke väckte mig och ville gå på julmarknaden på Gammlia. Det var rätt ruggigt ute, och inte någon vidare julkänsla infann sig men de var trevligt att gå ett varv ändå. Gick förbi hos några släktingar på Haga, men de var inte hemma så jag följde Micke & Sven och handlade innan jag åkte hem. För kvällen sen finns massor med bud. Samkvämen såklart, men jag har lite ont i min (punkterade) fot sedan i fredags och det känns som ett väldigt projekt att ta sig dit. Micke bjöd mig på glöggkväll, Anders ville spela biljard och mamma ville ha hem mig.. Och själv vet jag inte alls vad jag vill :P Tror det blir bra vilket som, faktiskt.

KRAM,
Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback