12/12

Igår tillfrågades jag om ansvaret för fiskavdelningen. Det var väntat, men roligt såklart! Efter jul och nyår kommer Jenny troligen sluta, eller iaf gå ned betydligt i tid och när hon sedan försvinner tillfaller ansvaret mig. Jag är glad att jag får chansen till detta! Det känns kul att de anser att man är värd att satsas på och att de är nöjda med ens insats. Än är dock ingenting klart, vi har bara pratat löst om allting ännu.

Jag såg på en dokumentär på Tv4 igår om adoption och längtan efter barn. Jag kan själv inte låta bli att längta! Tänka sig ett eget lite mirakel, en liten avbild av sig själv. Dokumentären tog även upp homoadoption och jag tycker det är utmärkt att Sverige idag gör utredningar även i homosexuella familjer. Anser inte att de på något sätt skulle vara sämre människor eller föräldrar bara pga dess sexuella läggning.

Idag är det kvällsjobb som gäller. Jag fick en skön sovmorgon och en härlig promenad till jobbet i förmiddags. Har satt i mig min middag nu och ska snart gå ned igen eftersom resten av avdelningen går hem om tio minuter. För mig är det dock några timmar till som gäller.. Sen är det bara två arbetsdagar till innan helg! Helgen vilken jag ser mycket fram emot. Tre dagar ledigt, dans, träffa goda vänner.. Träffa Linnea. Kan inte bli mycket bättre!

She misses him.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad roligt med ansvaret för fisken! Kul att dom känner så pass stort förtroende för dig.
Ja det kommer bli en toppenhelg om du kan komma till mig! Jag håller verkligen tummarna. KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback