16/12

Igår hade jag en jätteskön ledig dag. Och det är helt enormt att vara ledig idag också.. Och imorgon! Känner mig dock rätt slö efter drygt 4½ timmes bilåkande idag och massor med god taco här hos min älskade vän Linnea. Helt enormt att träffa henne igen!

Dansen på Ersboda var mycket trevlig! Förutom ont i fötterna var kvällen mycket lyckad. Sen funderade jag över när man började med paus på nonstop-danser? Något helt nytt för de flesta som stod kvar på dansgolvet som frågetecken! Det nya bandet Shake spelade mycket bra, däremot är inte Swänzons några favoriter. Ikväll ska vi åka på dans här i Östersund, det är Jannez som spelar här på Folkan. Där ska vi möta upp Örjan, Therese, Lars-Erik och en bekant till honom. Men först ska jag och Linnea umgås! Fortsätta surra, poppa Magnus & Barbados, snygga till oss och dricka en drink :)

Åter imorgon,
KRAM

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken otroligt rolig helg det har varit min älskade Frida! Synd att tiden gick så fort och att det blev en snabbvisit. Men förhoppningsvis ses vi på nyår eller dagarna efteråt. Du är underbar! Massa kramar och pussar från mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback