17/12

Börjar med ett gäng kramar och hurra till min lillasyster som fyller 20 år idag!

Efter det.. vidare till helgen som vart. Jag har verkligen tagit vara på varenda minut av min lediga tid. Vilket jag naturligtvis inte ångrar! Däremot nekar jag inte till att jag känner mig både slö och trött efter helgen. Kvällen hos Linnea igår var jättemysig! Vi anlände till dansen något senare än vanligt, och dansade betydligt mindre än vad vi brukar ha gjort. Jag kan från danskvällen räkna mina danser på en hand, vilket är mycket ovanligt. Däremot var danserna jag dansade bra! :) Jag & Linnea hade mycket att ta igen och hade trevligt ändå! Kvällen gick förvånansvärt fort och snart var vi hemma hos Linnea & Olle igen. Vi lagade till lite mera taco och efter ett andra försök att pumpa upp min madrass höll den luften och vi somnade som slagna hjältar! Vi sov också tills ungefär 30 minuter innan jag fick hämtning. Jag anslöt mig till de andra och surrade där en stund innan vi påbörjade vår hemresa! Jag åkte med via Övik och hade äran/chansen att tillsammans med Pepsi sova i baksätet. Bytte till buss i Övik och sov från start tills vi anlände till Umeå. Efter en dusch och lite mat känner jag mig som en ny människa igen, men antagligen blir det en rätt tidig kväll ändå!

FN3 FN2 FN1
Jag & Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback