18/12

Idag efter lunch fick jag ont i halsen. Helt plötsligt bara! Nu känns det som jag har en hel basketboll i svalget! Bedövar med varm saft (hade glömt hur gott det är & det funkar, iaf för stunden). Jag orkar inte med att bli sjuk lagom till jul. Det skulle vara precis min tur, just nu när man verkligen behövs på jobbet, när Hanna kommer hem och när familjen samlas. Lite ompyssling efterlyses!

Avslutar med dagens roligaste citat från jobbet;
Men har du sett en älg bakifrån? Bakdelen är ju som Jennifer Lopez!

Plockade förresten fram min diktbok idag.

Kommentarer
Postat av: Angelinn

Hej! Din lilla stackare! *kramar om hårt* inte ska du behöva vara sjuk på jul! *kokar varm oboy och stoppar om dej i soffan* JO, vi missade varandra på dansen :/ Jag fick springa över och amma där mitt i. Men det var vÄLDIGT kul! Av vilka hörde du att jag dansat och dansat? :) Vill gärna ta buggkurs, men det beror på vilken dag och om jag kan fixa barnvakt.. än så länge äter han ju inte av flaskan... Vi för höras! När ska man senast anmäla sig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback