20/12

Skulle behöva dig nära idag.

Imorse var det så mysigt att vakna. Eller ja, så mysigt som det kan vara den tiden på morgonen! Men för en gångs skull var det vitt ute och det såg lite juligt ut utanför fönstren. Nu ser det inte alls lika mysigt ut, det har regnat och ute är lika grått och trist igen. Åkte med en jobbarkompis sambo hem från jobbet. Maxi, via centrum och hem. Det tog oss en timme och fem minuter! Det måste vara rekord! Det var kaos i trafiken. Bilar hade kört av, blixthalka, julrusch och rusningstid i ett.

Hanna är snart hemma! Jag ser så fram emot att träffa henne, även om jag knappt är ledigt någonting under den tiden hon är hemma. Hursomhelst ska det bli mysigt att ta igen en del tid, äta vår traditionella leverbiffsmiddag, få någon som fyller ut sängen och ta över varandras bortlagda kläder ;)

Jag börjar må lite bättre nu. Det halsonda lägger sig mer och mer och nu snörvlar jag mest. Imorgon är jag ledig och tänkte kurera mig (ha en riktig slödag) här hemma. Plocka bort lite och fixa det sista för julhelgen.


Systrar.

Kommentarer
Postat av: annelie

aah! det låter som en bra plan, tycker jag! hoppas du får en finfin jul! många kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback