21/12

Det är konstigt med drömmar. Inatt var jag vän med en tjej på jobbet som annars inte törs se mig i ögonen. Inte för något jag gjort, utan för något som hon antagligen själv fått för sig. Jag unnade mig saker i överflöd, smycken och annat. Jag dansade! En person som inte betytt något på väldigt många år dök upp och får plötsligt betydeslse igen. Bara för idag, men ändå. Jag är inne i en drömperiod igen, och jag älskar det! Så mycket som bara ryms på en natt, tack.


Satt igår kväll och gick igenom massor med gamla bilder jag har bränt ned. Där fanns jättemycket roligt! Det väcktes så många minnen. Balen, studenten, tiden då Linnea mer eller mindre bodde här. Tiden med Lars, utlandsresor, Barbadosresor.. Måste nog leta reda på fler skivor ikväll.


Idag har jag bara tagit det lugnt. Försökte se lite tv på förmiddagen, men insåg att det krävs att man följer serier för att de ska vara intressanta. Jag följer inte en enda så jag slog av tvn rätt fort. Istället har jag roat mig med att plocka undan lite, tvättat och lagat den efterlängtade tacogratängen. Mums! Jag tror jag skulle kunna äta det varje dag livet ut! Gjorde även köttfärsås till några matlådor. Är riktigt nöjd hittills med min lediga kureringsdag. Det verkar gå åt rätt håll vilket känns skönt även om jag fortfarande är lite tung i skallen.


Har kommit på en alldeles klockren julklapp! :)



Bloggaren


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Du får gärna mejla receptet på tacogratängen... lät gott!! :)

Postat av: Ida

Du har en julklapp som väntar hemma hos mig! Du får den nästa gång vi ses :)

2006-12-21 @ 16:11:51
URL: http://ididoodi.blogg.see
Postat av: Linnea

Det var jätteroligt att se bilderna igen, väckte många minnen för mig med.
Vilken otroligt söt bild! Puss på dig vännen

2006-12-21 @ 17:04:17
URL: http://linneaosd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback