22/12

Idag har jag beställt ett par nya skor över nätet. Det är första gången! Hade aldrig vågat om det inte vore för att Hanna hade ett par jag älskade vid första anblicken och som jag kunde prova. Kommer vänta ihjäl mig nu några dagar, de var verkligen vad jag sökt efter. Hoppas bara jag får dem innan nyår! Det var underbart att se henne! Hanna alltså. Allting känns som vanligt igen. Är så härligt att ha henne hemma några dagar!

Har vart mycket på jobbet och imorgon väntar ännu en dag i samma tempo. Jag har faktiskt haft stenkoll på läget och det har flytit på smärtfritt. Känns riktigt bra att det känns så! Även om kunder har noll koll på läget, brottar sig fram och krockar runt med sina kundvagnar så är folk mycket trevliga i juletider. Faktum är att det är ganska roligt att jobba just nu! Och. Mina kollegor har en idolbild av mig i charken ;)

Ska krypa upp i soffan en stund nu.
KRAM,
Frida


Kommentarer
Postat av: Danstanten

Hallå!! Om man beställer något på nätet som är så fantastiskt måste man ju såklart lägga ut en länk så att alla andra också kan se!!

Postat av: Danstanten

Härligt att du fick ledigt på julafton (står inte här än, men jag har ju inside information) :). JULKRAM

2006-12-23 @ 16:23:47
URL: http://danstanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback