26/12

Ett nytt försök.

Jag åkte hem på julaftons kväll. För kissens skull till stor del. Det var jätteskönt att sova i sin egen säng igen och att få ha lite sovmorgon. Dessutom blit det lätt gnabb när fem mer eller mindre vuxna försöker bestämma ;) På juldagen pysslade jag på här hemma, tog en promenad till och från Strömpilen och sen åkte jag tillbaka till Sävar för att umgås lite till. Alla syskon var samlade och vi hade en jättetrevlig kväll med ännu mera julklappar och god mat. Och lite kalas för sysers sambo som fyller 30 år i veckan! Roligt att få ses allihopa! Det händer ju inte så ofta. Åkte hem rätt tidigt och hade sedan en mysig kväll här hemma.


Daniel, Hanna
Maria, Helena & Jag

Idag har jag jobbat igen. Det var otroligt lugnt, så dagen smög verkligen fram. På luncrasten gick jag på rean och hittade ett par skor! Som inte var på rea. Och jag köpte dem såklart :) Trampar runt i dem här hemma. Och en jacka som jag snällt köpte av min syster. Spelar lite betapet nu och tänkte sedan försöka ordna med lite middag.. Hade lite ideer för kvällen, men det sket sig så jag tror jag ska roa mig med att surra lite i telefonen! Om ingen kommer med någon spännande idé vill säga?

Hanna åker imorgon. Usch så tråkigt det känns :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback