27/12

Idag är första gången sedan matförgiftningen i Cypern som jag lagat kycklingfilé. Det tog lång tid att komma över det! Har iaf gjort god gryta som jag sitter här och mumsar i mig. Katten fick också lite.

Försov mig imorse. Som tur var hade jag beställt skjuts så jag blev bara nio minuter sen! Gick sedan hem idag efter jobbet, det är ju inte särskilt ovanligt men idag kändes det som hopplöst att ta sig hem! Jag var så otroligt otaggad på promenera redan innan jag började. Dessutom hade jag handlat på den gröna butiken bredvid. Men hem tog jag mig. (Och här är jag nu). Onsdagkvällar betyder för mig en mysig hemmakväll och OC. Det är trist att det är uppehåll. Kanske man skulle sola lite istället ;) Eller handla kanske. Eller bara stanna av och låta pulsen gå ned. Varför har jag blivit så rastlös?

Dansutbud i Januari
05/01 Barbados! Idun
06/01 Zlips + Shake, Rotan
12/01 Shake, Ersboda
13/01 Highlights, Skellefteå
26/01 Zlips, Ersboda

Kommentarer
Postat av: Ida

Du får ju inte dansa jämt! När har du tid för oss flickor?

Postat av: Norrlandsfoxxen

Det ser ljusare ut för januari, vi kommer åtminstone att ses på två danser! :)

2006-12-27 @ 21:58:29
URL: http://norrlandsfoxxen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback