28/12

Jag har haft en supermysig kväll! Efter jobbet skyndade jag mig hem och inte långt efter kom Malin. Vi åkte på Expo och handlade lite :) Köpte dyra(!) kuddar till sängen och lite annat smått. Sedan åkte vi på Droskan och åt tacobuffé. Den satt mycket mycket fint, jag rullade nästan ut därifrån! Åkte ut till Ersboda och handlade lite där också. Jag har köpt en söt tröja till imorgonkväll! Jag hoppas den är passande. Nu har Malin precis åkt, vi har surrat och haft trevligt. En riktig helkväll (mer sånt!). Nu ska jag ta tag i projektet "Lindas nyårsklädsel" Ja, jag fick i uppgift att fixa kläder åt en jobbarkompis! Har egentligen ingen aning om vad hon vill ha. Ska ta tag i den förbaskade disken jag inte tagit tag i på länge, sen blir det att packa ihop lite saker för imorgonkväll och sedan krypa till kojs! Partaj imorgon! :) Pepp pepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback